Fixa och dona

Tänkte bara titta in här och säga sov gott och skriva lite om min kväll innan jag skall gå och lägga mig för att sova. 
Lagade middag med Alex idag då pappa sover i stan inatt, blev inget mindre än falukorv, pasta och rivna morötter, enkelt och gott helt enkelt, efter maten har jag spenderat flera timmar åt att städa i köket. Diskat all disk och sorterat i kylskåpet, har även satt på en maskin tvätt och nu ligger jag nere i soffan och väntar på att disken i maskinen skall svalna lite så att jag kan tömma den, undertiden jag väntar har jag tänkt titta på ett avsnitt av Supernatural och kolla lite här på datan. Innan jag somnar har jag tänkt tvätta ansiktet, smörja in mig samt måla naglarna, kan dock inte bestämma mig för vilken färg jag skall köra denna gången, har haft vinrött ett bra tag nu så det kanske är roligt att ha något annat för en gångs skull. 
 
Imorgon skall jag som sagt åka och gymma med Lena, fokuset kommer ligga på mage och armar så det är jag riktigt taggad på, efter gymmet åker jag raka vägen till H för att spendera natten där, ända tiden jag har att passa på onsdag är klockan 16 då jag skall jobba så det blir nog jätte bra. 
 
Nä nu skall jag ta och starta avsnittet så att jag inte är för trött imorgon när jag skall ut på en morgon promenad med Spyker innan jag skall plugga i några timmar. 
 
Kram!
 
Ni får vrida huvudet.. för det går inte att vrida bilden tyvärr.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0