Fredag

God morgon! Idag känner jag mig mycket bättre, så otroligt skönt, har lite "ont" i öronen och halsen men inte alls mycket så det är mest bara en irriterande känsla just nu. 
Vaknade för någon timma sedan och nu kom pappa nästan precis upp och lämnade Spyker hos mig och berättade att det har kommit mycket snö under natten, så jag har tänkt gå ner och äta frukost nu och sedan kanske gå ut och ta lite kort. 
Klockan 15 åker jag in till H och innan dess skall jag packa min väska och bara göra mig redo helt enkelt, struntar i att gymma idag eftersom jag har ont i halsen vilket känns sjukt segt då jag såg fram emot att träna men jag får ta igen det nästa vecka istället. 
 
Nu skall jag gå och äta frukost, vi hörs när vi hörs, kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0