Fredagen den nionde.

God morgon gott folk, sovit gott?
Jag somnade lite senare än planerat igår kväll då jag fastnade här framför bloggen, har nämligen börjat skriva två inlägg som behöver jobbas lite med så det gjorde jag fram till klockan två inatt. Inte det smartaste men jag är faktiskt ganska pigg just nu så det är ju bra. 
 
Hade tänkt gå upp runt halv åtta idag men pappa började sent och tänkte därför ge mig sov morgon och själv ta hand om Spik, så istället vaknade jag av mig själv vid halv nio, inte så mycket senare så det var ju bra ändå. Pratade med pappa innan han åkte och nu ligger jag uppe i sängen och planerar dagen, skall strax plugga lite i väntan på att min mentor skall ringa. Från och med nästa vecka skall jag prova att plugga uifrån Malin skol schema, kan vara skönt att följa ett lite mer fast schema och det skall bli kul och se om det funkar. 
 
Oj, nu fastnade jag visst här, bäst att jag sätter fart så att jag får gjort något alls idag. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0