Grattis bloggen!

Idag har jag haft bloggen i fyra år, helt sjukt vad fort tiden går! 
Och jag måste ju bara skratta åt hur bloggen var i början, haha shit vad den har förändrats och vad jag som människa har utvecklats. 
Jag tänker fira detta med Ben & Jerry glass, vi kan ju säga att det är därför och inte bara för att jag är seg och sugen på onyttigheter, det var ett tufft val att välja mellan glass och pizza men jag kände att glass fick räcka. Däremot, om någon känner för att göra mig lite glad så är det en kebebpizza som skulle göra mig lycklig just nu ;)
 
Vi hörs, kram! 
 
Bjuder på lite fina selfies som jag tagit genom åren, som dessutom bara går att se om man letar i bildarkivet på bloggen, tror inte dem är sparade någon annanstans. 
Och här längst upp får ni se den absolut första bilden som lades ut på bloggen ;) 
Armbanden jag fick utan faster med familj när jag konfirmerade mig ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0