Happy.

Känner mig så lycklig just nu men ändå har jag en känsla av panik och nervositet i magen, himla konstigt det där men så länge glädjen har övertaget så är jag nöjd!
 
Arbetspasset idag gick bra och det är så himla roligt, är så glad att jag fick dem här jobben för jag skulle inte kunna trivas bättre, imorgon skall jag dessutom ringa angående sommarjobb så det känns väldigt skönt och det kommer lösa sig jätte bra skulle jag tro. Imorgon väntar dessutom plugg, mentorssamtal och jobb så det är en helt vanlig dag med andra ord. 
 
Just nu sitter jag uppe i sängen, tror det är det jag brukar skriva när jag skall skriva vad jag gör just nu, haha men det är det som gäller sedan min iPhone gick sönder. Nu skall jag strax gå ner och fixa min kvällsshake och sätta mig och kolla på någon film, har inte bestämt vilken film än men jag hittar nog någon bra att titta på innan jag skall sova. 
Kram och så hörs vi imorgon!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0