Hela havet stormar.

God morgon! 
 
Jag har legat vaken sedan 07:30 och är jätte pigg just nu, somnade ändå väldigt tidigt igår efter att ha varit helt död. Träffade aldrig Sara igår och det var nog bäst så, däremot skall jag nog träffa Emelie och Sara idag men allt håller på och planeras just nu så inget är bestämt alls än. 
Hade dessutom tankar på att åka in till stan och köpa någon ny bh, jag hade inte ens bh på mig under klänningen på nyår men när jag skulle ta på mig bh:n dagen efter var den helt sönder, hahah så går det, antagligen har den gått sönder i väskan av att någon trampat på den eller något annat roligt, jaja, men jag tror att jag struntar i det idag och åker imorgon eller någon annan dag. 
 
Ute är det iallafall storm just nu och jag skulle gissa på att all snö är borta vid det här laget, jag har tänkt ligga kvar i min varma sängen en stund till och sedan gå upp och göra frukost, får bli en kopp varmoboy och en film i sängen tror jag faktiskt. 
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0