Hemma

Nu har jag, pappa och Alex precis kommit hem från stan, Malin och Ida åkte hem någon timma tidigare då Malin skall på fest och Ida skall ha filmkväll här hemma så dem behövde komma hem och göra sig i ordning. 
Vi andra stannade till på Frölundatorg och handlade mat innan vi åkte hem så nu skall vi hjälpas åt att göra pizza åt oss och Ida och hennes kompisar. 
 
Vi hade det i alla fall jätte trevlig och roligt hos Morbror och snacka om att mina fina kusiner har blivit stora, såg ut som riktiga tonåringar och inte några barn längre, haha den meningen fick mig att känna mig gammal.. Jag har dessutom satt upp som mål att jag i år skall se Nils spela fotboll, har aldrig gjort det och iår skall det ske helt enkelt. Dem bjöd på god kycklingsallad och till efterrätt åt vi glass, marränger och grädde, super gott men min mage är inte jätte glad på mig just nu. 
 
Jag borde verkligen ställa mig och göra pizzadeg nu, så vi hörs senare! 
 
Kram
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0