Herbalife

Besöket som jag hade idag var av ingen mindre än Kajsa, en super härlig tjej som är så himla lik mig, och nej, jag skämtar inte. Hon jobbar nämligen med något som heter Herbalife och efter att ha sett henne skriva om det på sin instagram och facebook tog jag kontakt och frågade vad det innebar att använda sig utav dem produkterna så i december (eller om det kanske var i november?) åkte jag med på ett Herbalife möte i Göteborg och fick lära mig grunderna och jag blev väldigt intresserad. 
Vi har båda haft lite svårt att få tid för ett "kost och startmöte" men idag blev det äntligen gjort, hon kom hit vid 11:30 och så satt vi och pratade, gick igenom allt, gjorde en kroppsscanning och så gick vi igenom mina reslutat som var en liten blandad kompott, vissa reslutat var bättre än väntat medan vissa var som väntat eller till och med sämre, jag köpte en hel del produkter som jag kan skriva om i ett annat inlägg och så åkte hon klockan 14:00 och då pratade jag med Malin och Ida en snabbis innan jag åkte och gymmade med Lena. 
 
Passet gick väldigt bra och trots att jag hade lite ont i kroppen på grund av alla blåmärken så körde jag stenhårt efter all motivation och peppning från mötet, orkade göra ett par övningar som jag inte klarat av att göra innan så det var roligt att se att jag kan göra dem nu. Testade även två nya övningar som var sjukt jobbiga, haha, men det är så det ska vara. 
 
Just nu ligger jag uppe i min säng och pluggar lite, imorgon väntar plugg och sedan jobb, på torsdag samma sak och på fredag är det plugg och gym som står på schemat. På lördag har jag lite planer på att dra till Trädgår´n med Sara men som det ser ut nu så får det hoppas över, tror både min plånbok och kropp skulle uppskatta det... det skulle vara så roligt att gå dit då det är P3 efterfest men det skulle inte sitta helt fel med en filmkväll heller för den delen, sitta i mjukiskläder, ta ansiktsmask och bara ta det lugnt, mmmh, i vilket fall som helst skulle det vara skönt att vara helt levande när helgen är slut och faktiskt vara lite uppvilad inför en vecka med spanska plugg. 
 
Nu skall jag ta kort på sadeln som skall säljas och lite annat smått och gott, tog ju kort med min iPhone som är dödare än död så nu får jag släpa fram allt igen och ta om korten, inte hela världen och bilderna blir ju dessutom väldigt mycket bättre så det är väl okej antar jag ;) 
 
Vi hörs, kram 
Här hittar ni Herbalife´s hemsida och undrar ni något är det bara att kommentare eller höra av er på annat sätt och så skall jag hjälpa er så gott jag kan :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0