Ingen bruten nacke.

Har nästan precis, haha typ en timma sedan nu, kommit hem från en timmas promenad med Sara och Spyker, hade klätt på mig ordentligt så att jag inte skulle frysa men det jag inte hade räknat med var isen som låg längst hela vägen, höll på att ramla ett antal gånger och en gång i den långa branta nerförsbacken fick jag springa rakt ut i diket för att inte glida på magen hela vägen ner, haha, jaja, bra gick det ju och jag kom hem hel utan någon bruten nacke. Skall däremot ta och stretcha lite nu då jag sträckte mig lite när jag höll på att ramla en utav gångerna. 
Jag hade planerat att jogga lite och att fortsätta promenaden när Sara var tvungen att vända men jag valde att vända tillsammans med henne, skulle jag ramla kunde hon ju i alla fall få skratta åt mig annars skulle vurpan bara vara förgäves ;) 
 
Nu skall jag ta och plugga lite, mår lite dåligt inombords när jag tänker på hur mycket jag egentligen borde plugga och hur mycket jag orkar plugga, men jag skall verkligen inte klaga, så mycket plugg har jag inte just nu faktiskt. Däremot börjar jag både matten och spanskan dem kommande veckorna, får gå in med en positiv inställning och så blir det säkert jätte bra... 
 
Vi hörs, kram! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0