Klar

Nu är jag klar med uppdraget så nu skall jag bara byta till Alex stationära data där ljudfilen finns sparad och så skall jag skicka in det, känns lite nervöst att skicka in mitt första uppdrag i spanska 3 när jag senast läste spanska för ca fyra år sedan, ja, bara jag får E är jag nöjd i alla fall. 
 
Hade tänkt gå ner och fixa en våffla till lunch nu och lyssna på bra musik, skicka in uppdraget och sedan skall jag städa mitt rum, det är verkligen på tiden kan jag lova er. Känns däremot så tråkigt att städa det när jag inte trivs med rummet i sig, blir att köpa vit färg och måla väggarna snart så att jag slipper denna gula tapeten, men det kan jag skriva mer om i ett annat inlägg. 
 
Vi hörs, kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0