Leende

Nu har jag precis kommit hem från en natt och dag hos H och ett "jobb"pass i församlingshemmet, var så roligt att träffa alla barn igen och dem är ju så härliga, fick massa kramar och dem kan verkligen få mig att le!
Vad gäller tiden hos H så har vi bara tagit det lugnt, vi möttes upp i stan igår 21.30 och så åkte vi hem till honom, handlade lite gott att äta och sedan kollade vi på film innan vi somnade vid två tiden. Vaknade någon gång runt 10 idag och fram tills min buss gick klockan 12:56 tog vi det bara lugnt, jag pluggade på bussen hem och så hoppade jag av direkt på jobbet, kanon helt enkelt.
 
Ikväll skall jag plugga spanska och se till att kanske i alla fall bli nästan klar med första uppdraget och så skall jag bara ta det lite lugnt, laga mat behöver jag göra men det är inte särskilt jobbigt. Borde även sätta på en maskin tvätt kom jag på nu, så det blir nog lite att göra ändå, haha.
Imorgon skall jag plugga och sedan gymma med Lena klockan 14 och så blir det väl lite plugg på kvällen också, sedan får vi se när jag åker till H igen men det löser sig.
 
Vi hörs. kram
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0