Om 2014

Beskriv året med tre ord.

Yolo, lycka och utvecklande.  

Bästa köpet?

Min nya foundation från Make up store som är grym men även tv:n!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?

Like a drum - Guy Sebastian, Success - Samir och Viktor.

Vem har du umgåtts med mest?

Familjen.

 
 

Har du blivit bättre på något?

Jag har blivit mer framåt och social och jag har vågat ta mer plats och visat att jag finns på ett annat sätt än vad jag brukar och det är jag så glad över att jag blivit bättre på.

Vad var extra dåligt med året?

Extra dåligt, hm... jag vet inte, allt skitsnack kanske?

Vad var extra bra?

Ja, förutom att jag utvecklats väldigt som människa så är det absolut att jag började umgås med Emelie och Sara. Men det som var det bästa var nog förändringen här hemma.

 

Lärde du känna några nya människor?

Oja, det har jag verkligen gjort!

Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?

Något jag kan komma på sådär nu ur tomma intet är ju att jag var ute på krogen, men sen kan jag inte komma på något mer.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Alla fina vänner!

Vad var din största framgång på jobbet 2014?

Att jag först och främst fick jobb men också att min chef tycker att jag är så duktig att jag får fler jobb erbjudanden.

Största framgång på det privata planet?

Att jag insåg att jag duger som jag är och att jag inte skall jämföra mig så mycket med alla andra.

Vem saknade du?

I början av året saknade jag en person som brukade vara en del av mitt liv men efter ett ordentligt avslut så saknade jag ingen i slutet av året.

Har du haft ett förhållande under 2014?

Nej.

Vart reste du under 2014?

Haha, tyvärr ingenstans, men 1015 skall det bli ändringar på det!

Vad var din största tabbe 2014?

Oj, ingen aning.

Vilka ser du som de största händelserna under året?

En väldigt privat händelse ser jag som den största.

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Jag tänker ta mer risker och bara köra helt enkelt, skall försöka sluta övertänka allt och inse att allt faktiskt löser sig.

 

Tror du 2015 kommer bli lika bra?

Ja, fast jag tror att det kommer bli mycket bättre.

Vad kommer du sakna från 2014?

Ingenting tror jag, hade mitt livs sista sommarlov antagligen men inte ens det kommer jag sakna för jag ser fram emot att börja jobba.

Vad önskar du att du gjort mer?

Sparat mer pengar.

Vad spenderade du mest pengar på?

Gymkort? Nä jag vet faktiskt inte.

Och så slutligen; dina planer inför 2015?

Hm, mina planer är att ta studenten, när och var är fortfarande inte planerat men i år sker det i alla fall. Så skall jag ju jobba och gymma som vanligt, och fortsätta umgås och festa med Sara och Emelie. I sommar skall jag titta på One Direction i Göteborg med Therese så det är jag verkligen taggad på och så är ju planerna att resa lite. Haha, utöver det har jag nog inga planer, tar året lite som det kommer helt enkelt!  

 
 


Kommentarer
Louise

Är det genom någon förmedling eller sida du får jobb från? Läser att du oftast jobbar några timmar bara och olika jobb.. Hade varit kul att veta. Är student och har sökt jobb ett bra tag med de flesta vill ju ha komplett gymnasiekompetens, erfarenhet och körkort osv :/

Svar: Det är faktiskt genom kommunen jag bor i som jag har fått jobb, det är hur bra som helst för jag jobbar två dagar i veckan och 10 timmar i månaden per jobb så det blir alldeles lagom nu när jag pluggar. Så ett tips är att titta med kommunen skulle jag väl säga, tycker att det är så tråkigt att dem kräver så mycket, hade ju varit kanon om fler ville ge ungdomar som studerar jobb... "/
Emma Palmgren

2015-01-23 @ 03:32:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0