Mot gymmet

Nu håller jag på och packar träningsväskan efter att ha ätit lite lunch, skall dessutom ta på mig kläder då jag inte direkt känner för att åka till gymmet i min pyjamas, haha, hade inte varit så roligt och jag hade frusit ihjäl. 
Fredag idag och det känns skönt, jag skall däremot plugga lite spanska under helgen men det är ingen fara, skall börja jobba med uppdraget som hade sjukt många frågor så att jag får in det i tid. 
 
Idag vet jag inte riktigt vad vi skall fokusera på på gymmet, bli nog lite allt möjligt med fokus på ben och rumpa för min del, hittade massa bra övningar härrom natten inne på youtube så jag skall testa några utav dem idag hade jag tänkt. Kan göra ett inlägg med videona ikväll så ni också kan få ta del av lite träningstips! 
 
Vi hörs, kram
 
 
...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0