Onsdag

Hallå alla fina, haft en bra onsdag? 
 
Igår efter passet på gymmet, som för övrigt gick jätte bra, åkte jag hem och bytte väska och sedan hoppade jag på nästa buss en liten stund senare efter att ha pratat med H i telefon. Väl inne i stan mötte han upp mig och så åkte vi hem till honom, han skulle jobba en timma så då passade jag på att plugga spanska innan vi gick och handlade middag, vi gjorde något utav det godaste jag någonsin ätit nämligen kycklingtacos, herre vad gott det var så det rekomenderar jag er verkligen att testa. Under tiden vi åt och efteråt kollade vi på film och sedan somnade vi runt 12 tiden, vet inte exakt när vi gick upp imorse men vi åt frukost, kollade på youtube, fixade oss och sedan åkte vi in till Nordstan. 
H skulle nämligen åka och jobba så då sa vi hejdå vid 15 tiden och så gick jag och handlade frukost till imorgon innan jag tog bussen till mitt jobb. Kom hem klockan 19:30 och då hade syskonen lagat mat så nu sitter jag mätt i soffan och är redo för att strax gå och lägga mig och sova, skall bara tvätta ansiktet och göra andra kvällsrutiner.
 
Imorgon skall jag plugga och sedan jobba, utöver det händer det inte så mycket, på fredag skall jag plugga och gymma och på lördag skall vi hem till Morbror och familj på lunch så det skall bli väldigt roligt! 
Nu skall jag byta kläder och sedan städa lite, vi hörs imorgon.
 
Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0