Onsdag

God dag!
 
I natt har jag sovit så himla konstigt, kallsvettats och bara haft lite mycket tankar i huvudet antar jag, usch, idag är jag inte egentligen trött utan det är mer mina ögon och mitt huvud som är det medan min kropp är pigg, känner mig i för sig lite febrig och snuvig men det går över snart.
Jag har druckit min morgonshake och lite mellanmål och nu sitter jag och pluggar, eller jag skall faktiskt flytta mig till soffan eller sängen för att läsa några kapitel i min bok och sedan skall jag flytta tillbaka till datan.
 
Åker och jobbar en timma tidigare idag eftersom jag var sjuk förra veckan så klockan 15 åker jag och så kommer jag hem igen runt 19:30 och då skall jag plugga lite men nu skall jag sätta fart så att jag hinner det jag vill hinna innan jag måste fixa mig för jobbet (=ta på mig kläder).
 
Kram!
 
Jag vill ha sommar nu!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0