Over and out.

Kvällen var både bra och dålig, haha sant faktiskt, själva P3 guldgalan var ju inget att hänga i julgranen direkt men jag träffade en gammal kompis som jag inte träffat på typ två år så henne var det roligt att träffa och så träffade jag ju H vilket var höjdpunkten på kvällen om jag skall vara ärlig. 
Sara lämnade mig och H runt två och så stannade vi två kvar och dansade lite till innan vi åkte hem till honom för att kolla på film och sova, dem hade egentligen öppet till fem igår men kan ju säga att det inte var något direkt drag där så det kändes lika bra att lämna runt tre tiden. 
 
Imorse vaknade vi runt elva och så gick vi och handlade lite mat som H behövde innan jag åkte hem, fick däremot sitta på centralen i över en timma eftersom det är söndag och bussarna går så sällan, men det gjorde inget, satt och tog död på tiden genom att kolla på allt folk och bara stirra i taket, sådant som är skönt att göra ibland, haha ;) 
Kom i alla fall hem klockan 15:26 och då tvättade jag av sminket, bytte kläder och åt sedan en jätte god köttgryta som pappa hade spenderat typ hela dagen på att laga och gott var det verkligen! 
Nu har jag sminkat mig pytte lite, tvättat håret, packat väskan och tagit på mig kläder, skall nämligen åka till H och så åker jag hem imorgon på dagen, ända tiden jag har att passa är klockan två då jag börjar jobba och imorgon är det ju vecka så då går bussarna ofta så det är kanon. 
 
Sara tog lite bilder igår så jag skall be henne skicka dem till mig men tills dess får ni den här bilden från weheartit :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0