Över.

Hej på er, allt bra med er? 
 
Jag har en gnutta söndagsångest just nu och den här helgen har verkligen gått så sjukt fort, har haft roligt dock så det är väl värt det antar jag och snart är det ju helg igen, haha.
Fredagens utgång blev rolig men ändå lite spårad, haha, för spårat för att prata med er om på bloggen men jag kan ju säga att vi var ett härligt gäng som förfestade, festade och efterfestade och hade det riktigt roligt tillsammans. Träffade dessutom en gammal kompis som jag senast träffade i typ åttonde klass så det var roligt, haha ja, en rolig kväll helt enkelt. 
 
Igår kom jag hem runt 16 tiden och då umgicks jag med Malin, åkte och köpte godis och chips, grävde efter sten i min hand, grät, svimmade nästan, tittade på The Other Women, var ute i blåsten och band fast markisen och kollade på all skada blåsten redan hade hunnit göra, åt massa godis och chips och så sov jag en hel del också. Vaknade upp idag vid 13 tiden och mådde mycket bättre, har ont i hela kroppen och så men det är smällar man får ta, har tillbringat dagen i soffan med Ida och så har vi tittat på Dumma mig 2 och Trassel, var så himla sugen på att se animerade barn filmer nämligen ;) 
 
Just nu sitter jag i soffan och bloggar, funderar på att titta på någon film men kan inte bestämma mig för vad jag vill se för något, världens jobbigaste problem verkligen, haha. Imorgon är det plugg som gäller så jag skall inte vara uppe allt för länge för då lär jag inte orka något alls. 
 
Vi hörs. kram 
 
Okej, en bild kan jag bjuda på, haha. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0