Sjuk

Ligger i min säng och mår inte bra alls, igår på morgonen hos H började jag känna mig lite hängig men det var inte förens på jobbet som det slog till ordentligt och just nu har jag ont i min svullna hals och mitt högra öra lever sitt egna liv. Har känt mig lite halv krasslig i några veckor nu men jag har inte tillåtit mig själv att bli sjuk så det var väl helt enkelt dags nu antar jag. 
Börjar däremot känna mig lite piggare nu så om jag inte blir mycket sämre skall jag förhoppningsvis spendera min helg hos H, annars får jag bädda ner mig i sängen hela helgen och så får vi ses en annan dag istället, så det blir nog bra oavsett. 
 
Jobbar inte idag utan istället skall jag bara ligga i sängen och ta det lugnt, precis som jag har gjort hela förmiddagen, nu har jag tänkt gå ner och göra bananpannkakor om inte någon har ätit upp den sista bananen vill säga... annars får jag väl ta en macka eller något att äta bara. 
 
Har inte så jätte mycket mer att skriva men jag tänkte i alla fall kolla in här och uppdatera er en snabbis om hur det ligger till. Vi hörs! 
 
åh.... kanske ber Alex åka och handla något gott till mig... hehe. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0