Slå mig hårt i ansiktet

God morgon, fredag idag och det känns skönt, känner mig inte helt hundra idag heller men just nu känner jag mig lite bättre i alla fall.
Jag har liksom ont i ansiktet på något vis, förutom att det gör ont i öronen ibland och lite pytte smått i halsen så har jag ont i huvudet och käken, haha jaja, jag skall sluta skriva om det nu. 
 
Kom i säng tidigare än vad jag har gjort på flera veckor och det var väldigt behövligt, struntade dock i att städa och bädda min säng och att ta fotbad men jag var helt enkelt för trött. Pappa väckte mig klockan nio och sedan dess har jag ätit frukost, kollat bloggar och facebook och börjat plugga, så nu är jag strax klar med spanska uppdraget. Åker och gymmar med Lena klockan 15:24 och om Alex kan följer han också med då, han och pappa skall nämligen åka och handla om en stund så vi får se om han följer med och tränar eller ej. 
 
Vi hörs mer senare för nu skall jag se till att få in detta uppdraget, kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0