Stressigt

Suttit med detta tomma inlägget i flera timmar nu och inte orkat skriva, men nu får jag helt enkelt ta mig i kragen och skriva något till er. 
 
Imorse gick jag upp sju med Malin och Ida, jag hade tänkt vara snäll och fixa plättar åt dem till frukost men det ville dem inte ha så jag satt med dem och kollade på ett avsnitt utav Pretty Little Liars innan dem gick till skolan och jag gick och la mig i sängen och gosade med Spyker. Gick ner igen runt klockan 10 efter att ha sovit en stund och sedan dess har jag suttit i Alex rum framför datan. 
Nu har jag precis hängt upp tvätten som jag satte på inatt och håller nu på att packa min träningsväska, om en timma åker jag och gymmar sedan åker jag hem bara för att byta väska och sedan ta en annan buss några minuter senare in till stan och H. Lite stressigt just nu då jag pluggat under förmiddagen och helt glömt av klockan, men så kan det gå, men jag hinner så det är ingen fara. 
 
Vi hörs imorgon. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0