time to hit the gym

Klockan börjar närma sig "Dax för gym" och jag ligger fortfarande i bara underkläder, haha, men det går snabbt att fixa sig och det tar max en minut ut till bussen så det är ingen fara. 
Väskan är packad och jag skall bara äta något, ta på mig kläder och packa ner en shake att dricka efteråt, har tänkt köra armar och mage, men om det är lite folk på gymmet, vilket jag tror och hoppas att det är, passar jag nog på att köra en genomgång av hela kroppen i den mån jag hinner på en timma. 
 
Kommer hem klockan 15 och då skall jag fixa mig i ordning för att åka in till Göteborg, men det vet ni redan om så det behöver jag inte skriva så mycket mer om tror jag. 
 
Vi hörs imorgon! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0