Tisdag

Godmorgon, sovit gott? 
 
Jag har fått för lite timmars sömn inatt, precis som vanligt, men jag har sovit gott och nu är jag faktiskt för ovanloghetens skull inte särskilt trött. Klockan ringde 07:30, skulle nämligen upp för att se så att Malin och Ida vaknat utav sina alarm och det hade dem, så jag kissade Spyker och gav honom mat och nu ligger han och jag uppe i min säng under ett varmt täcke igen. 
 
Idag har jag fullt upp hela dagen, jag skall nu på morgonen spendera några timmar åt att plugga svenska, runt klockan tolv har jag tänkt åka till gymmet och när jag kommer hem sedan skall jag bara packa väskan och åka in till Göteborg, jag skall först följa med Malin på öppet hus på en skola och efter det skall jag åka och sova hos H, kommer nog bli en bra dag. Vad som händer imorgon vet jag inte helt hundra, skall jobba på eftermiddagen och plugga antar jag.
 
Hoppas att ni får en fin tisdag, nu skall jag kolla runt på datan, äta lite frukost och sedan plugga. 
 
kram
 
 
 
Detta hade inte suttit helt fel just nu ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0