Tisdag

Hej alla fina, allt bra med er? Med mig är det finfint, är lite förkyld och har ont i kroppen men utöver det är jag pigg.
Igår hände absolut inget, tittade på en sjukt bra film med Malin på kvällen och det var nog dagens höjdpunkt om jag skall vara ärlig.
 
Nu har jag precis städat lite, varit ute med Spyker och ätit lite frukost, kanske inte i den ordningen men det är i alla fall vad jag har gjort nu på morgonen/förmiddagen. Om en stund får jag besök så det skall bli kul, men det kan jag skriva mer om sedan. När hon har åkt skall jag bara packa väskan och sedan åka och gymma med Lena, heja heja, skall ta det lite lugnt men det skall bli skönt att träna lite i alla fall.
 
Vi hörs, kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0