Tomt

Hej på er, klockan 00:31 denna fina natt, har nu haft en bra söndag? 
Jag vet ärligttalat inte varför jag inte har uppdaterat här för jag har legat i sängen framför datan nästan hela dagen, kollat massa klipp på youtube och bara slappat, skönt men lite tråkigt nu så här i efterhand kanske...
 
Jag kom i alla fall nästan precis hem från Sara, har tvättat ansiktet och tagit av mig kläderna så nu ligger jag i sängen och skall strax sova. Gick till Sara runt nio tiden och då började vi titta på Divergent innan vi fixade morötter och dipp och sedan satt och pratade fram till klockan 00:00 när jag började traska hem till mig, så någon filmkväll kan man väl inte säga att det blev direkt. Men vi pratade om allt och inget och så planerade vi lite saker vi skall hitta på ihop, ser så himla mycket fram emot det och haha, ja vi är lite galna antar jag. 
 
Imorgon har jag massa viktiga samtal på morgonen, så måste gå upp senast 08.00, skall prata med min mentor, prata med SYV och så skall jag ringa ett hemligt samtal. Efter det skall jag plugga svenska (usch) och klockan två skall jag till jobbet, efter jobbet behöver jag plugga en hel del till skulle jag gissa på och sedan skall jag sova. På tal om att sova så borde jag göra det nu så vi hörs imorgon! 
 
Kram 
 
Jag är så ledsen för att inläggen blir utan bild, utan iPhone är det lite svårt att ta bilder nämligen...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0