Torsdag kväll.

Hallå på er!
Jag har väl inte riktigt följt min planering för dagen, usch och fy, men imorgon är det andra bullar, skall in till stan vid 18 tiden så därför måste jag se till att allt jag skall ha gjort är gjort innan jag åker. Pappa kom hem från skolan för några timmar sedan och lagade jätte god mat, fylld barkis, så nu ligger jag i sängen i pyjamas och planerar lite inför imorgon, skall strax gå ner och sätta på en maskin tvätt och sedan måste jag plugga och innan jag skall sova skall jag hinna med att träna lite. 
 
Imorgon måste jag gå upp tidigt, skall ha mentorssamtal någon gång på förmiddagen och utöver det måste jag plugga, har även tänkt hinna med ett pass på gymmet och sedan skall jag bara fixa mig inför kvällen. Vi blir ett ganska stort gäng som skall hem till en kompis och sedan drar vi antingen till Valand eller Excet, ja, vi får se vart vi hamnar helt enkelt, kul blir det nog i vilket fall som helst! 
 
Nu är det dags att jag sätter fart om jag skall komma i säng någorlunda tidig. Kram
 
Fyra bilder från tre olika party kvällar ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0