vilken natt...

Blev en vädigt spontan utgång igår, gick till Sara runt 20 tiden igår och vi var väl halvt taggade på att dra ut så övervägde att stanna hemma och bara mysa och kolla på film men tillslut ryckte vi upp uss, fixade oss på max tjugo minuter, sprang till bussen och så hade vi en väldigt rolig kväll! 
Träffade ett trevligt gäng på bussen in som vi hängde med inne på Excet också, eller ja, vi träffade massa trevligt folk inne på excet också som vi sedan umgicks och dansade med. När vi kom dit var det inte alls mycket folk men efter någon timma var det mycket mer folk så det var roligt.
Vi tackade för oss vid halv två och drog oss till Burger King där vi spenderade den sista tiden innan bussen gick hem klockan 02:28, kvällen slutade väl inte som vi tänkt oss men i varandras sällskap har vi grymt roligt trots tråkigheter! 
 
Jag har tillbringat min dag i sängen framför filmer, ätiti knäckebröd och nu skall jag ta en snabb dusch innan jag skall gå till Sara och hämta mina saker som jag lämnade där igår, kan även hända att jag stannar och bakishänger med henne framför någon bra film. 
 
Vi hörs. kram
 
Bjuder på fyra charmiga bilder på mig och Sara ;) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0