Bye

Sticker till Göteborg och Julia 17:33 och innan dess skall jag försöka hinna slänga i mig lite mat, återstår att se om maten hinner bli klar annars får jag hungra ihjäl mig till jag och Julia skall äta mat ikväll, vad vi hittar på för något gott får vi se men här hemma blir det något så enkelt som pommes och kyckling med min favoritsås, pepparsås, så jag hoppas att jag hinner ta en sked med sås i alla fall, haha.
 
Vi får se vad vi hittar på för något men det blir nog en mysig hemma kväll med gottigt och några bra filmer, imorgon skall Julia jobba vid tre så då får vi se om jag går till Mormor eller om jag åker hem, hahah det blir mycket "jag får se" i detta inlägget men det är roligt när allt inte är helt planerat och bestämt, oj vad jag har förändrats som ens kan skriva en sådan mening och faktiskt mena det, grymt!
 
Puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0