Söndag

En bra helg är nu strax över och det är dags för en ny vecka, inte så direkt taggad men jag mår litte bättre och då skall det nog funka. 
Sitter just nu uppe i min säng och har precis pratat med Julia en stund, behövdes verkligen och jag är så glad att vi har börjat umgås igen, min fina kusin. 
 
Jobbet gick bra och jag hade väldigt kul, det är så givande och härligt att jobba med barn, jobbigt, stökigt och skrikigt också men det får man räkna med. Fick faktiskt mer timmar sömn än vad jag hade räknat med vilket var väldigt skönt då jag var jätte trött, upp vid åtta för att äta frukost och sedan hjälpa till i kyrkan, fikade och lekte med barnen och så var jag hemma klockan tolv idag. 
Har föresten åkt moppe idag, första gången 2015 tror jag och det kändes verkligen som att våren är här nu, hoppas bara den bestämmer sig för att stanna. 
 
Imorgon är det jobb och plugg som gäller, inget mer spännande än så, tänker klämma in lite träning med Ida också men det blir först på kvällen. 
 
Nu har det här inlägget tagit mig runt en timma att skriva då jag började göra annat och glömde av att jag höll på med ett inlägg. Duktigt. 
Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0