Hemma

Sitter uppe i min säng och är helt slut, blir strax att sova faktiskt men först skall jag skicka in mitt psykologi uppdrag, gjorde klart det i Göteborg men ville vänta med att skicka in det tills jag kunde sitta i lugn och ro och läsa igenom det så det skall jag se till att göra nu, måste dessutom tvätta ansiktet, borsta tänderna, smörja in mig och bädda min säng. Skulle bara vilja ställa undan datan och stänga mina ögonlock men det får jag göra strax i alla fall.
 
Kom hem vid åtta och sedan dess har jag ätit lite middag, så mycket som jag klarar av att äta efter en natt ute, och så har jag suttit vid datan och kollat bloggar och skrivit med Sara, trevligt trevligt. 
Imorgon är Ida ledig från skolan och jag är ledig från jobbet, skönt faktiskt, skall se till att hon följer med på en promenad och sedan kan vi ligga och mysa framför bra filmer hela dagen. Skall ta mig till gymmet också, heja heja.
 
Nu skall jag sätta fart med allt jag måste göra så att jag kan sova.
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0