Remember me

God morgon, känner mig ärligtalat lite bättre idag, får väl se hur länge det håller, jaja. 
Gick upp sju imorse och kissade och matade Spyker och sedan kröp vi ner i sängen igen, gick upp igen klockan nio och kissade Spik och fixade frukost till mig. La mig däremot i sängen och åt min havregrynsgröt och drack en kopp varm oboy så det är i sängen jag befinner mig just nu. 
 
Klockan är strax elva och jag tänkte skriva klart här och sedan sätta på en maskin tvätt, sätta mig på träningscykeln och sedan träna lite innan jag skall städa och plugga lite. Klockan 16 åker jag till jobbet och så är jag hemma lagom till middagen 19:30.
 
Vi hörs. kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0