Spackel

Sov i någon timma som planerat innan jag gick ner och hjäpte till i Alex rum, kommer nog bli jätte bra och det är kul att det händer något med huset. Just nu väntar vi på att spacklet skall torka och under tiden har jag tänkt starta en tvätt och städa mitt egna rum lite, har sagt att jag skall göra det i en vecka eller något nu men det blir aldrig av så nu skall jag göra lite små plock i alla fall. 
 
Kan hända att jag åker till Julia senare i kväll, inget planerat alls än men man vet aldrig, blir väl spontant och härligt i så fall, vi lär märka vad som sker förr eller senare. 
 
Tills dess att vi hörs nästa gång får ni ha det super! 
 
Kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0