Turn the pain into power

God middag alla fina. 
 
Jag hade en riktigt dålig dag igår och natten blev inte mycket bättre, vaknade och kallsvettades och mådde sjukt illa, än så länge har allt som skall vara i magen stannat i magen men jag var lite rädd där ett tag, haha. Tror inte det är kräksjuka utan mer en reaktion på att jag mår dåligt psykiskt, men vad vet jag. 
Alex kom upp med tablett till mig vid nio tiden och jag känner mig faktiskt bättre, jag har varit ner och hämtat frukost så det sitter jag och små äter på just nu. 
 
Skall till psykologen i eftermiddag och det skall bli väldigt skönt, hoppas bara att jag inte blir värre men det tror jag inte kommer hända. Tänker sova eller i alla fall vila lite och sedan sätta mig ute i solen och ta lite frisk luft. 
 
Imorgon kommer Malin hem från England! :D Åh vad jag saknar henne! <3 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0