Walk alone

Hallå! 
 
Åh, jag har haft en väldigt bra dag, i alla fall om man jämför med igår. Jag har tvättat, städat och bakat massa gott. Har gjort massa chokladbollar, kladdkakemuffins och just nu håller dumlesnitten på att svalna, imorgon skall jag baka en tigerkaka och så skall pappa baka bullar, dessutom skall ju tårtan fixas. Ser fram emot allt gott imorgon och det skall bli kul att träffa släkten :) 
Efter kalas och allt imorgon skall jag jobba, är läger i församlingshemmet så jag skall dit och vara ledare, skall bli väldigt kul och jag fick ett sms nu om att det tydligen kommer väldigt mycket barn, haha jag kommer vara döds trött på söndag. 
 
Nu har Malin nog landat i Sverige skulle jag tro, eller strax i alla fall, åh vad jag saknar henne och det skall bli så kul att se allt hon har köpt och se alla bilder och höra henne berätta om sin vecka och.... haha ja det skall bara bli väldigt kul med andra ord!
 
Vi hörs imorgon, kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0