Måndag förmiddag

God morgon, hade ställt min klocka på tio idag då jag tänkte unna mig en sovmorgon men jag vaknade innan nio och kände att det var lika bra att ta på sig och gå upp ur sängen. 
Jag har ätit lite frukost och utöver det har jag bara kollat på tv och datan, så fort jag bloggat klart här skall jag byta om till träningskläder och ta med mig Ida och Spyker ut i solen på en promenad, har fortfarande inte bestämt mig för vart vi skall gå då jag vill ha sol och inte skugga som man får inne i skogen, tål att diskuteras lite med Ida. 
Efter promenaden skall jag träna med Ida och efter det får vi se om jag tar mig iväg till gymmet eller om träningspasset med Ida får räcka för idag. 
 
Tror ni föresten att jag kom i säng tidigt igår, haha nej det gjorde jag självklart inte. Satte på en tvätt, bäddade sängen och städade rummet, tvättade ansiktet och borstade tänderna och så pratade jag med H en stund så jag kom inte i säng fören runt 00:00 ändå, så typiskt mig men vad gör det egentligen? 
 
Nu skall jag gå ut i solen, kram! 
Ha en fin dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0