Dag 22 – Ett foto på mig och min familj

Har inget kort på Hela familjen, har några på
oss 4 barn men hepp det hittar jag inte, så får bli lite
"snygga" bilder på oss ändå :D
Jag och Malin i vintras :)
Malin och jag när vi åker skridskor i vintras ;)
Från vänster som står : Alex, Ida, Mamma
Från vänster som sitter: Malin och Jag
Från vänster: Ida och jag

'
Pappa i somras :)
Ida och jag i somras :) <3
Alex och Pappa i somras
Får bjuda på en bild på mig från i somras ;) ... Saknar faktiskt mitt
"långa" hår nu bara för det -.-
En sexig bild på mig och Lena i somras, hon är kanske inte min riktiga
syster, men hon kan precis lika mycket om mig och står mig precis
lika nära som min familj och närmare än mina kompisar.
Med henne kan jag vara den jag är, hon är min syster och min fru föralltid,
i mitt hjärta hellt enkelt! :D <3
Från vänster: Morfar sedan Mamma
Mormor


Från vänster: Jag och sedan pappa


Kommentarer
Anonym

oh, vad gullig du är syster !¨



Älskar dig frugis ! <3

2011-04-05 @ 17:50:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0