Dag 23 - Ett foto på något som gör mig lycklig

Vill börja med att be om ursäkt till världens bästa vänner
som kommer få stå ut med att vara med på bild på min blogg ^^
Skriver vem och vad det är för något UNDER bilden! :)
Jenny en av dem bästa som finns<3
Batman<3
Bella<3
Äkta vänskap
Rullan
Bästa syser Ida<3
Lena min fru<3
Lena, jag och Malin<3
Kärlek<3
Bella<3
Bella<3
Malin och Lena<3
Emilia och Bella<3
Jenny<3
Jenny och Terese dem bästa som finns<3
Lena och Jenny<3
Jenny<3
Olivia en av dem bästa som finns<3
Jag som står på Batman och Sofia som håller
Jag och Alex<3
Malin och Pappa<3
Jenny och Jag<3
Jag och Malin :D <3
Jenny även kallad fotomodell<3
Malin<3
Sjunga :D
Hedvig och jag <3333333
Erika en av dem bästa som finns<3
Terese och Jenny<3
Jenny och Amalie<3
Hahah, måste säga att den här bilden får det att sprida sig ett STORT
leende ända upp till öronen på mig :D
Matilda, Julia och Erika dem bästa som finns :D <3
Åter igen samma med denna bilden :D
Halva matilda :P Julia och Erika <3
Erika och Emilia dem bästa som finns<3
Erika och Jenny :D <3
Vill passa på att säga det här nu när jag lagt upp massa bilder
på dem flesta som betyder allt för mig<3

Tack världens bästa vänner, ni har fått mig till den jag vill vara
ni accepterar mig för den jag är nu och accepterade mig för den jag var innan.
Ni gör mig till den lyckligaste på jorden!
Bara jag har er vet jag att jag klarar allt, för jag vet att jag aldrig kommer stå
ensam igen, aldrig stå ensam kvar utan ni väntar på mig.

Så tack tack tack av hela mitt hjärta att jag har er och att ni finns<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0