Dag 24 - Planer/drömmar/mål jag har

Okej, det här kan bli svårt och antagligen kommer
det bli ett långt inlägg...

Vi börjar med mål då för att ha någonstans att börja,
mina mål just nu för stunden är att få bättre betyg.
Jag vill höja mig i Hemkunskap, bild, musik och i syslöjd dem
andra ämnena är jag ändå nöjd över.
Vet att jag kommer få Mvg i svenska och i alla no ämnen har
jag Vg och antagligen kommer jag höja mig till Mvg i några av dem ;)

Ett annat mål är att komma närmarare Bella om det nu går x)
Men annars bara att bygga upp hennes muskler, hoppa och klara ett lätt
dressyr pass, dem här målen är lätta mål som jag vet att jag kommer klara.
Självklart har jag högre mål när det gäller Bella bus men framtiden har mycket att
erbjuda och jag kommer ta allt med en nypa salt och ta det som det kommer.
Att jag inte skriver dem här är för att jag inte vill göra mig själv eller er besvikna
om jag sedan inte klarar det. Mitt självförtroende är inte 100 och därför vill
jag inte bestämma något som jag inte tror att jag kommer klara.



Drömmar är väll lätare, mina drömmar är stora och drömmar är som sagt bara
drömmar, slår dem inte in slår mina Mål in och slår mina drömmar in har jag lyckats bra
helt enkelt ;)

Mina drömmar är att resa mycket som äldre, till alla möjliga ställen.
Jag vill resa överallt! Se allt , vara med om allt, ha allt på kort, kunna berätta
historier om det och det för alla.




En annan dröm är att ha ett jätte stort stall med många hästar.
Inte vilka hästar som helst utan hästar som andra människor tappat tron på,
hästar som ingen vill bygga upp och förändra.
Jag vill ge alla en chans och utbilda alla på ett sätt som är bra för själva hästen.
Men även låta folk komma med sina hästar så hjälper jag både ägaren och hästen.
Åhh en underbar dröm helt enkelt!



En dröm som jag haft sedan lite är att bli sångerska och skådespelerska men här har
mitt självförtroende och min självkänsla för stor påverkan..




Mina planer är mer en grumlig damm än en spegel klar pool...
För jag har faktiskt ingen anning om vad jag vill bli och därför ingen anning om
var jag kommer hamna här i världen.

Jag skulle älska att bli:
  • Författare och manusförfattare
  • Advokat
  • Sångerska
  • Skådespelerska
  • Fotograf
  • Stylist
  • Programledare
  • Föda upp en speciell häst ras
Som ni ser kan mina yrken ta mig vart som helst...

Allt jag vet är att jag vill gifta mig, bo i ett stort hus med stall, ridhus m.m,
ha 2-3 barn, bli "bäst" i mitt yrke, flytta till USA, England eller något sådant ;)

Eller såhär:

Flytta till USA eller England, bli "bäst" i mitt yrke, gifta mig, bo i ett stort hus med stall,
ridhus m.m, ha 2-3 barn :)

Pussen<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0