Dag 26 - Det här upprör mig

Hm...

Det här kommer antingen bli ett väldigt långt inlägg
eller ett för kort :P

Jag ska förklara bara lite snabbt vad jag menar...
Jag vet exakt vad som upprör mig, men det är mycket
och svårt att förklara xD

Men ska göra så gott jag kan!

Folk som ljuger, Beroende på egentligen, folk kan ljuga för
att skydda personen men det är ju egentligen också fel. Hm...
Aja, jag säger så här helt enklet: Folk som ljuger för att såra folk.
En lögn av kärlek är på något sätt fin men ändå inte bra.
Hoppas ni fattar ;)

Mobbare, här finns inga Men, Mobbare borde utrotas från världen!
Plågas på samma sätt som dem sårat och gjort någon annan illa,
så enkelt är det!

Idioter som tror att dem är såååå Bäst men egentligen förstör sitt
eget liv och andras, Hahahah , vet vad ni tänker "Öhhhh okej" men mina kompisar
vet precis vilka jag menar och det är allt som räknas.

Djurplågare, här behövs egentligen ingen förklaring.
Folk som skada t.o.m dödar oskyldiga djur är bara svaga, patetiska saker som inte äns
är värda att kallas människor.

Lite utav ALLA saker som upprör mig ;)

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0