Dag 27 - Min favorittid på året?

Vet seriöst inte xD

Har nog ingen utan jag gillar alla ;D

Vintern: för snön, min födelsedag, julafton, att vara ute och
åka pulka och sedan komma in och sätta sig framför brasan
med en filt och en kopp med varm oboy :D

Våren: Allt börjar växa, man kan se hur det går mot det
ljusare och energin börjar komma tillbaka från den slaskiga,
mörka tråkiga tiden när vinter saaaakta börjar försvinna :D

Sommaren: Sola, bada, cykla, grilla, rida, tälta
jadu ALLT helt enkelt :D

Hösten: perfekt för en tjej som mig som älskar att ta kort på allt,
alla fina höst färger förstärker alla nyanser i en människas ansikte :D

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0