Dag 28 - Mitt favoritplagg?

När jag gick i 6:an hade jag ett par jeans som jag
ÄÄÄLSKADE, det blev ett litet hål mellan benen och sedan
en dag så var dem borta, jag tänkte inte så mycket på det
men en dag så frågade jag mamma vart dem var, det hade då
kanske gått 2 veckor sedan dem var borta, och mamma tittade
bara på mig och sa sedan att jag borde veta det.

Då hade hon ju såklart slängt dem :o
Kan säga att jag var otroligt sur på henne då xD

Dem va iallafall mörkblå, tajta och gick ganska högt upp och så
var det fem knappar, Jag <3 dem xD

Har ju då tyvär ingen bild på dem men ni kan säkert tänka er lite hur
dem ser ut ;)
Annars har jag nog inget så där favoritplagg...

Pussen<3


Kommentarer
Din syster som inte heter Ida eller Lena ;)

Dom var riiktigt snygga dom ! :D

2011-04-16 @ 15:49:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0