Dagens 22/04-11

Glömde ju skriva vad jag gjorde med hästarna igå ;)
Så det kommer nu:

Ville rida men då vi inte visste när kusinerna skulle komma
gjorde jag i ordning i hagen, mockade halva hagen, drog upp
"bommar" från padocken, tunnor och däck, sedan fixade
pappa och jag ett L i hagen där jag sedan ställde upp två låga
hinder :)

Släppte in båda hästarna och värmde upp dem med lite trav och
lugn galopp sedan blev det att öka tempot för då var det dax att hoppa

Rullan fattade med än gång vad hon skulle göra och sprang och hoppade
utan att jag behövde göra så mycket :)

Bella bus var lite svårare att övertyga om att tunnorna inte var farliga...
Hon galopperade istället fram och tillbaka och Vägrade att närma sig hindrena
slutade med att Mamma fick leda henne över och efter det så var det lite lättare att
få henne att hoppa.

Två små svettiga hästar fick sedan mycket beröm, mat och blev utsläppta i hagen :)

Pussen<3

Här är en video när hon blir löshoppad:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=iongGHSOvyE


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0