Dagens 27/04-11

Blev löshoppning idag :)

Rullan skötte sig själv och sprang utan att jag
behövde göra särskilt mycket (Y)

Bella var värre, har märkt att när hon ska hoppa från
lilla ingången till stora ingången så vägrar hon, man
får verkligen inte henne att hoppa.

Vänder man däremot på det så att hon hoppar från
stora grinden till lilla grinden springer hon i stort sätt av
sig själv.... ;)

Får träna på det där! (Y)

Jag var oerhört trött sedan liten sömn i natt då jag satt uppe
länge och pluggade och sedan efter ett lång och viktigt No prov
var min hjärna död.
Så blev därför ingen ridtur idag utan blev en lätt hopptur istället :)

Imorgon ska jag ta och lös galoppera dem då jag måste städa eftersom
två engelska tjejer kommer på fredag...


Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0