Dem här blogg tomma dagarna har jag:

Tisdag: Hedvig och Matilda kom som sagt, vi fikade
och sedan blev det ett ganska hårt ridpass.

Blev mycket galopp och trav :)
Hon var väldigt duktig och lyssnade ordenligt,
det vi måste jobba på är att det är lite jobbigt för henne
att jobba i galoppen så det blir väldigt lätt slarvig galopp,
hon har inte tillräkligt mycket muskler för att orka hålla sig uppe
och samtidigt hålla en fin form (om ni fattar?)

Hon var riktigt svettig så vi duschade av henne innan vi släpte in
henne i hagen till Rullan :)

Hon var riktigt duktig min lilla älsklings Bella :D <3

Efter det så åkte vi in till sätila, köpte godis och åkte ner till Lygnevi och
tog massa fina kort :D

Onsdag: Gav hästarna mat och efter det så stog vi och borstade och fixade
hästarna i några timmar, Bella blev fin med en inbakadfläta i svansen och en fläta
i pannluggen , Rullan fick bara en fin tofs i pannluggen .
Söta blev mina små troll :D <3

Efter det fick jag byta om och sedan åkte jag och Jenny till Terese, efter det
åkte vi vidare till Ullared :)
Fick köpt massa bra saker , kan ta kort på det och visa och skriva om det senare ;)

När jag kom hem så gick jag, Hedvig och Matilda med Jenny och Peter halva vägen
till dem för att titta på några lammungar ;)
Sedan så tittade vi på Taken och sedan tittade vi
på Hur man blir av med en kille på 10 dagar (Y)

Torsdag: Blev en skritt tur med både Rullan och Bella, jag red Bella och så turades
vi om att rida Rullan :D
Blev upp till "Lisa backen" som vanligt ;) och sedan klättrade vi upp för ett berg :)
Allt gick toppen :D

Sedan så åt vi pannkakor och efter det så satte vi oss och spelade kort, vid 3 så
gick vi ut till busshållplatsen.

Och nu har Hedvig och Matilda åkte hem :( <3

Dagarna har varit toppen och kommer verkligen sakna dem :(<3

Pussen<3

Ps. Kommer bilder! Ds.


Kommentarer
Hedvig

Vi saknar dig också kusinen min!<3

2011-04-23 @ 19:28:58
URL: http://animasorores.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0