Du är den bästa som finns!

Åhhhh!!! Vad glad jag är!

Asså ni fattar inte hur sjukt glad och nöjd jag är!! :D

Har precis varit ute och ridit, Malin och Alex följde med men cyklade
brevid :)

Red upp för "lisa backen" och hon var jätte fin.
Sedan var det en bra och fin grusväg så vi började trava, ingen snabb trav
utan fin kort trav och hon var verkligen helt otroligt fin :D

Därefter var det en uppförsbacke och efter det en toppen väg .
Bestämde mig för att följa vägen och sedan vända och galoppera till
Alex och Malin, första gången blev det först kort trav ökade till snabbare trav
gjorde galoppfattning och sedan började hon galoppera.
Det blev ingen snabb "åhh hjälp jag kan inte stanna" galopp utan den var
lugn och hon gick Sjukt fint :D

Andra gången var det lite mer bus i det hela, hon bockade 3 gånger och var lite
jobbig att stanna.

Men är SÅÅÅ nöjd :D

Bella är min älskling och jag längtar tills sommarlovet när jag kan rida henne varje dag :D

Malin och Alex filmade så kommer kanske filmer ;)

Pussen<3






Kommentarer
Anonym

Tänk så många gånger man ridit den vägen <3

2011-04-13 @ 20:44:39
Lina :)

Filmer skulle uppskattas mycket! :D

2011-04-15 @ 20:49:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0