Fortsättning på dagens 23/4-11

Som jag skrev så funderade jag på att gå ut att
löshoppa hästarna igen, och så blev det  ;)

Blev bara Bella och hon hoppade riktigt fint och jätte
ordentligt, sedan (typiskt) när pappa kommer ut för att
ta kort så får hon damp och vägrar hoppa -.-
Blev att Alex och jag fick springa med henne så tillslut så
gick det ändå :)

Efter det så blev det att sadla och tränsa Rullan bullan för att
Ida ville rida :)
Rullan var riktigt riktigt duktig, Ida med så klart ;)

Blev skitt över kavalleti, sedan travade dem över ett lägre hinder och
tillslut blev det galopp över lite högre hinder.
Malin blev då sugen på att rida så vi hämtade Bella och fixade henne
så Malin fick rida henne undertiden som Ida red Rullan (Y)

Malin var lite nervös i början så blev att jag höll i, blev både skritt och trav och
tillslut så vågade hon rida själv, hon både skrittade och travade och det gick KANON! :D


Imorgon blir det att jag, Ida, Malin och kanske Mamma rider en tur ut i skogen ;)
Jag tar Bella och byter sedan av med Malin och Ida och Malin byter mellan Rullan också.


Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0