Just like you

Dagen har varit i stort sätt perfekt ;)
Gick i koma första delen av skoldagen men sedan
vaknade jag allt till och blev mitt vanliga jag :P

Idag vad det min och Lenas tur att laga mat
så det blev köttfärslimpa med morotsstavar och
lökringar med ringlad olja över som vi sedan hade
i ugnen.

Kokt potatis och en svampsås till det så var middagen
fixad :)
Jag tycker det blev gott, men var nog inte någon
mer som verkligen "älskade" det... ;)

Efter det blev det glass framför tv:n och sedan
tog jag på mig och gick på promenad med
min pigga fia :D

Bella var så pigg, vilket inte förvånade mig men det
var inte något jobbigt alls utan hon lyssnade till 1000%

Blev mycket tempoväxlingar, skänkelvikningar, klättra,
mycket cirklar för att mjuka upp henne och även lite
kort trav :D

Iallafall så ska jag snart gå ut och ta in dem så trollen och
sedan blir det antagligen sängen :)

Pussen<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0