Min dag

Dagen har varit tipp topp :)

Vädret har varit kanon hela dagen så det gillas (Y)
Va som sagt ner vid brevlådorna förut och dem andra
hoppade hopprep ;)
Blev inga kort för batteriet på kameran var dåligt, menmen.

Vi har precis grillat korv , mysigt :)

Längtar tills imorgon :D
Vid lunch tid kommer Hedvig och Matilda hit och åker inte hem
förens på torsdag :D <3
Blir dock så att dem får vara ensamma hemma en stund på onsdagen
när jag ska till ullared med jenny och terese :D Toppen (Y)

Behöver verkligen handla, kan ju skriva här det viktigaste som jag ska köpa ;)

Hörs senare och hoppas ni gillat alla bilder jag lagt upp idag :)

Pussen<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0