Någon som vill?

I sommar har jag och Erika planerat in en hel dag
där hon och Johan ska stå modeller för mig vid en sjö :)
Har tittat runt på google och hittat lite snygga bilder som
exempel på hur jag tänkt mig, har självklart massa snygga
idéer i huvudet och några som jag bollat med Erika så tror
det kommer bli riktigt GRYMT bra!

Så nu är det så här att, om någon skulle ha lust att stå modell för
mig så är det bara att säga till! :D
Älskar att ta kort.

Så är det någon som är intresserad så är det bara att kommenter så
kommer vi på något coolt som skulle funka för oss båda :)

Något som skulle vara roligt är om någon behöver någon som tar kort när
dem rider, det ställer jag utan problem upp på ;) (A)

Men men slut tjatat om det, här kommer bilderna från google som jag hittat.
Så det var alla, andra, fjärde och sista bilden är mina favoriter (Y)
Vilken/vilka är era? :)

Pussen<3


Kommentarer
Din syster som inte heter Ida eller Lena ;)

Mina favoriter är : första,nästnäst sista ,näst sista och sista ! :)

2011-04-16 @ 15:54:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0