Now I'm ready

Så nu har jag ridit, ätit och tittat på film.

Rid turen gick toppen sedan på väg hem mycket
värre -.-
Red som sagt upp för Lisa backen och in till en
bra väg.
Blev mycket serpentiner , cirklar och skritt arbete.
Även samma sak i lugnt trav och blev en galoppsträcka :)

Själva ridturen gick toppen men sedan på vägen hem på
hultavägen gick allt bajs -.-
Framifrån kom en traktor efter den kom en bil och
bakom mig kom en bil med släp , Bella fick lite panik,
bilarna var inga problem utan det var traktorn som var Farlig.

Som tur va så va han som körde traktorn jätte Snäll och stängde av.

Det hjälpte tyvär inte utan Bella hoppade ner i diket så blev att jag
fick rida genom åkern ;)

Äh gick bra ändå :)

Nu ska jag prata med Hedvig om veckan så hörs senare :D

Pussen<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0