PERFEKT

Helgen var underbar :D

På lördagen blev det att åka till Hyssna runt
20:00 för att titta på hundvalpar :D
Blev att vi åkte hem runt 22:00 efter ett stort velande ;P

Tillslut åkte vi hem med en snygg liten bus kille vid namn
Spyker :D <3
En söt liten svart brun dvärgpinscher (kommer bilder sedan)

Han fick sova hos mig och har gjort det nu sedan vi hämtade hem honom (Y)
Han ligger där under mitt täcke och snarkar , min lilla bäääbis :D <33

På söndagen var det att vara ute hela dagen, handlade och sedan lite mys
runt 3 kanske bestämde jag mig för att rida, fixade mig och sedan snabbt Bella
därefter red jag upp i skogen.

Red i ko hagen och värmde upp henne i mer än en kvart :)
Hon var väldigt hård och spänd så blev mycket tempoväxlingar
och mycket serpentiner och cirklar.

Tillslut blev hon mjukare och lättare att jobba med (Y)
Så bestämde mig för att rida upp för en backe några gånger
2 gången så skulle jag trava fram till backen och sedan skritta upp
för den.

Hon travade/galopperade några steg innan hon sedan stegrade (höögt)
Jag satt kvar utan några problem, sedan fortsatte hon i snabb trav några steg innan
hon var på väg att stegra igen men den gången var jag med på det så jag fick ner henne
och fick henne sedan utan några problem att trava lugnt (det lugnaste jag travat någonsin med henne)
ända fram till backen :D (Y)
Snacka om att jag var stolt över mig själv efter det (A)

Red i bara 35 minuter men hon var väldigt svettig så blev att duscha av henne :)
Hon höll väll sig ren i högst en timme efter det xD

Så var min helg iallafall :D

Hoppas eran helg var Toppen! :D

Pussen<3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0